CAM BOYAMA PORSELEN TABAK

>> 4 11 2008


Elimde düz beyaz seramik bir servis tabağım vardı, üzerine tamamen uydurma bir çiçek çizdim ve cam boyasıyla boyadım, kullandığım boya 50 derece fırında 30 dk pişirildikten sonra sabitleniyor ve bulaşık makinesinde dahi yıkanabiliyor.


Fırına ve bulaşık makinesine dayanıyor fakat direkt ateşe koyunca yanıyor:) tecrübeyle sabittir, ocakta yemek yaparken tabağı ateşe yakın bir yere bırakıp unutmuşum, garip bir kokuyla birlikte ateşe yakın kısım renk değiştirmeye başladı, yan tarafındaki siyahlık ordan kalma.

5 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

♥ Craft Woman ♥ 4 Kasım 2008 13:00  

Gayet de güzel olmuş karanfil tadında :)

Adsız,  4 Kasım 2008 14:38  

kiizz senin blog trt1 de tanitildi haberin var mi ?

gördün mü?

gülruh

eylulbahcesi 4 Kasım 2008 14:41  

evet gülruh'cum trt de çıkmış ama malesef ben kaçırdım :)

şeker pasta 4 Kasım 2008 19:09  

Çiçek deseni çok güzel omuş, eline sağlık.

eylulbahcesi 4 Kasım 2008 19:43  

craft woman ve şeker pasta teşekkür ederim beğendiğinize sevindim :)

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP