AYAKKABI KUTUSUNDAN DEKORATİF KUTU

>> 30 12 2008

Büyük temizlik zamanı, elime geçen ne varsa attım, atılacaklar arasında bol miktarda ayakkabı kutuları birikmiş, tam atacakken yine kıyamadım ve aldım elime silikon tabancasını ve artık kumaş parçalarını önce ayakkabı kutusunu lacivert saten kumaşla bir güzel kapladım sonra krem saten kumaştan güller ve yapraklar yapıp kutunun üzerine dizayn edip yapıştırdım. yarım saat sürmedi, atılmaktan kurtulan ayakkabı kutusundan şık dekoratif bir kutu çıkartmış oldum ortaya, ister hediyelerinizi içine koyabileceğiniz bir hediye kutusu ister ıvır zıvırı toplayacak bir saklama kutusu olarak kullanabilirsiniz.

1 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Yelda 30 Aralık 2008 21:23  

Çok şık olmuş bayıldım
Elelrine sağlık

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP