İKEA'DAN FONKSİYONEL LAPTOP SEHPASI

>> 30 12 2008

İster masaüstü ister laptop olsun bilgisayar başında oturmak bir süre sonra sıkıntı vermeye başlar, benim sık yaşadığım sorun boyun tutulmasıdır genellikle, oturduğunuz yer ve bilgisayarın bulunduğu masa arasında doğru bir yükseklik ayarı olmalı, sabit eşyalarla bunu sağlamak oldukça güç oluyordu.
Bayramda gelen misafirimi ikea'ya götürdüğümde girer girmez bu bilgisayar sehpasını gördüm, biraz inceledim ve aradığım şey olduğuna karar verip satın aldım, sehpanın yüksekliğini istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz ayrıca arkaya yaslanmak istediğinizde klavyeyi rahat görebilmek için tabla kısmı ufak bir hareketle öne doğru eğilebiliyor. Koltukta oturma durumunda sehpa ayaklarını koltuğun altındaki boşluğa doğru çekerek sehpayı kendinize daha da yaklaştırabiliyorsunuz.
Ben bu sehpayı sevdim, rahat bir oturuş şekli sağlamaya yardımcı oluyor.. fiyatı, emin olmamakla birlikte 49.5 ytl gibi bir rakamdı sanırım.

5 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

derya 30 Aralık 2008 09:47  

İnsan,armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır.
Yeni yıllar ALLAH'ın bizlere verdiği armağandır.En mutlu günler seninle olsun.Armağanınla yücel,2009 senesinin tüm dileklerini vermesi dileğiyle NİCE MUTLU SENELERE....ÖPTÜM....

GeCe 30 Aralık 2008 10:00  

ben ikeadan plastik bir tepsi aldım, beyaz sarı mavi gibi renkleri var. Bu tepsi yatakta yemek yemek için yanlarda açılabilir bacakları bar. İşte onu laptop için kullanıyorum. yatıyor onu kucağıma koyuyor bacaklarını açıp üstüne laptop bence en rahatı o fiyatı da 12,95 idi galiba

ufuk 30 Aralık 2008 12:15  

bayramda istanbula gitmiştik.ikea ya ugrayıp bende almıştım. gerçekten çok pratik ve kullanışlı, sizde güle güle kullanın....

Cocukla Cocuk 30 Aralık 2008 13:34  

Laptop SEhpan çok güzel görünüyor. Güzel günlerde kullan.

eylulbahcesi 30 Aralık 2008 15:01  

Derya cım hepinizi tek tek gezip sizlerin de armağanı olan yeni yıllarınızı kutlayacağım iyi ki varsınız.
Gece evet o tepsileri biliyorum onlar da çok kullanışlı gerçekten de... benim de var fakat benim belimde ağrı sorunum olduğu için çok sık yer ve oturma şekli değiştiriyorum :))) arada onu da kullandığım oluyor.

Ufuk sen de güle güle kullan..eğer yalnızsam bu sehpa yemek yemek için de çok işe yarıyor:) televizyon karşısında keyif.

Çocukla çocuk teşekkür ederim fonksiyonel ürünleri almayı da kullanmayı da seviyorum..

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP