KAĞIT GÜL VE ORİGAMİ LALE NASIL YAPILIR? video

>> 29 12 2008

Origami kağıt katlama sanatı, kağıdı katlayarak harika şeyler yapılabiliyor. Benim origami tekniğiyle yapılmış çiçeklere özel ilgim vardır, özellikle de görüntüsü gerçeğine çok yakın olanlar daha fazla ilgimi çeker. Videolarda origami tekniğiyle yapılmış çok şık bir lale ve kağıttan yapılmış gerçeğine çok benzeyen harika bir gül yapılışı anlatılmış, yalnız gül yapımında kullanılan kağıt biraz farklı, nerden bulunur bilemiyorum ama hafif esneme özelliği olmalı.

Şu sitede de değişik çiçeklerin resimli yapılışları anlatılmış, linklerden tüm çiçekleri gezebilirsiniz









9 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Adsız,  29 Haziran 2009 12:19  

cok guzelllllll

SerTkaN,  6 Ekim 2009 23:41  

4 ay öncesine kadar yapardım, dün denedim beceremedim ve hatta 2 ders bununla uğraştım, şimdi hatırladım sonunda.

Adsız,  23 Kasım 2009 11:49  

süper ben yapcam şimdi yapa bilirsem

Adsız,  1 Aralık 2009 09:00  

yapılan çalışmalar çok güzel.ellerinize sağlık.öğrenmek istediğim ilk yapılan güldeki o malzeme nedir acaba?

♥eylulbahcesi♥ 1 Aralık 2009 11:15  

yazıyı okumadınız sanırım bu videoyu ben yapmadım sadece nette gördüm paylaştım ve malesef güldeki malzemeyi bilmiyorum..hafif esnek bişeye benziyor ama nedir bilemiyorum tam olarak

Adsız,  11 Nisan 2010 20:51  

ben bunu ewelden beri biliyodum zaten o laleyi çok bsit ama onun yapraklarını açık çası beğen meedim ben daha başka yapıyodum öle daha güzel oluyo

Adsız,  11 Ekim 2010 15:27  

ya videoyu göremiyorum aslında başka videolar görünüyordu ama şimdi ne oldu bilemiyorum aradığım lale belki buradadır.Altında çubuk olmalı çubuk derken kağıttan çubuk şeklinde yapılıp lalenin altına sokuluyordu benim aradığımda...

♥eylulbahcesi♥ 11 Ekim 2010 23:11  

lalenin sapı çöp şiş çubuğuna yeşil kağıt sarılıp yapılıyor bir de yeşil yaprağı var

bir de şu adresi kopyala yapıştır bak bakalım görebilecek misin

http://www.metacafe.com/watch/443489/making_paper_flower_origami/

Adsız,  12 Mayıs 2012 10:26  

istediğim şeyi burda buldum

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP