SİM SARMA MARAŞ İŞİ SALON TAKIMI

>> 26 12 2008

Maraş işinden yapılmış harika bir salon takımı, ben modeline bayıldım çok zarif görünüyor, kullanılan simin renk tonu özellikle çok güzeldi, bir kısmı klasik altın bir kısmıda ne çok sarı nede gümüş ikisinin ortası bir renk, benim sim sarmada en çok beğendiğim renk tonu bu.

1 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

derya 26 Aralık 2008 13:09  

Canım bayıldım çok zarif ya ellerine ve emeğine o güzel yüreğine sağlık öptüm...

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP