ESKİ PENYE VE KUMAŞLARDAN NE YAPMALI?

>> 18 01 2009


Bu aralar kafama dolaplarımdaki eski tişörtler takıldı,özellikle kızımın dolabında eskiyen küçülen çok, onlardan ne yapabilirim diye düşündüm.
Karar verdim, onları 1er cm genişliğinde kesip ip haline getireyim şu meşhur Derya tığından alıp aklıma eseni öreyim diyorum...biraz araştırdım Şu adreste penyeden değil ama bildiğimiz basma türü kumaş parçalarından nihaleler,paspaslar, dekoratif sepetler var, sepetleri sevdim.

10 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

MoonSun 18 Ocak 2009 12:51  

Bunlar gercekten cok sik Eylul Bahcem :)) Acaba bende yapabilir miyim bunlardan :)) Merakla bekliyorum senin cicilerini :))

eylulbahcesi 18 Ocak 2009 13:22  

kesinlikle yaparsın monsun cum ...ben yapıcam fakat şu an elimde kızıma ördüğüm yelek gibi bişey var onu bitireyim önce yoksa yarım kalır...artık biri bitmeden diğer işe atlamıyorum akıllandım:)

gül 18 Ocak 2009 13:44  

evet gerçekten iyi fikir bencede .

Bal küpü 18 Ocak 2009 20:09  

Faydalı bir geri dönüşüm olur hem şık ve kullanışlı da..Bir ara eklersin artık

Yelda 19 Ocak 2009 08:58  

Şu pastal parçalarımın bir kısmınıda bu şekildemi değerlendirsem çok şık hepsi

Adsız,  7 Şubat 2009 13:48  

tamam hem çok yatatıcı hemde çok güzel ama ben kendime pek güvenemıorm doğrusu birisi bana yardımcı olabilirmi bende kendime şık bie toka kutusu yapmak istiyorum :D

eylulbahcesi 7 Şubat 2009 19:45  

sorunuz varsa sorun elimden geldiğince yardımcı olmak isterim...fakat isim belirtmeyi unutmayın

ufuk 17 Ekim 2009 11:42  

Çok güzel hepsi. Bayıldım.

BİRCAN,  13 Ağustos 2010 11:34  

SLM
SANIRIM O SEPETLER KUMAŞTAN DEĞİL ESKİ POŞETLERDEN YAPILIYOR.BEN DE YAPMISTIM. GÜZEL OLUYOR.GOOGLE A YAZIP BULABILIRSINIZ.FLICR DE DE VAR.

♥eylulbahcesi♥ 14 Ağustos 2010 00:33  

yok bunlar kumaştan yapılmış naylonlarıda var alttaki linkten

http://eylulbahcesi.blogspot.com/2010/05/kumas-parcalarndan-sepet-yaptm.html

kendi yaptıklarımı görebilirsiniz

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP