ŞİŞLE BONCUK ÖRME KOLYE

>> 19 01 2009

Hacdan dönen arkadaşımızı ziyaret için kızlarla toplandık, benim incik boncuk merakımı bilen arkadaşım Şerife kendi ördüğü kolyeyi çantasından çıkarıverdi, henüz bitmemiş ama ben yine de resimlerini aldım. Bittiğinde kolyenin uçlarından bakır metal paralar sallanacakmış:) Tamamlanmış halini de elime geçirirsem mutlaka paylaşırım.



Bu kolye bildiğimiz takı yapımında kullandığımız mumlu ipten şişle örülüyor, önce ipe iri boy kum boncuklar diziliyor ve her ilmikte boncuklar aynı yöne getirilerek düz örgüyle örülüyor, yeterli boya gelince bitiriliyor ve oval bir şekil alması için tek tarafına ip geçirilip biraz büzülüyor, arka tarafına ister kapatma aparatı ister lastik türü bir şey dikilip alt kısımlara para gibi aksesuarlar takılıyor. Zaten bu aşamaya geldikten sonra gerisi hayal gücünüze kalmış ister aparat takın ister püsküller yapın ister böyle sade kullanın.
Sadece kolye olarak değil kazak yada penye giysilerin üzerini süslemek için dikerek kullanabilirsiniz, kemer olarak uygulanırsa yine şık olur, aynı şekilde örerek şık gece çantaları yapılabilir, yani teknik güzel alternatif çok.

12 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

derya 19 Ocak 2009 12:14  

Canımmm biz bayanlar sınır tanımıyoruz elişinde bayıldım valla yapabilirmiyim sence???
Çok şıklar,mutlu haftalar öptüm...

eylulbahcesi 19 Ocak 2009 12:35  

yapamaz olurmusun Derya cım hem de sen...o kadar güzel fularlar örmüşsün ...şişle düz örgü örebilen herkes de yapabilir

simayhobievi 19 Ocak 2009 16:07  

her türlü kıyafetle kullanılabilecek özel bir takı olmuş eline sağlık

duygu 20 Ocak 2009 00:15  

merhaba...bu kolye çookkk süper olmuş. hem kolay hemde şık...
güle güle kullanın...

1000NUR 20 Ocak 2009 00:56  

amanın bunlar süperr
takı takmayı sevmeyen ben bile bayıldım
yapanın ellerine sağlık valla

MoonSun 20 Ocak 2009 08:07  

Eylul Bahcem bu cok guzel :)) Sanirim ben kum bocuklardan orebilecek kadar sabirli degilim :)) ama fikir gercekten harika :)

edayurt 23 Ocak 2009 08:17  

günaydınlar canım..bu sitenizde hayırlı olsun..nice güzel paylaşımlarda hep beraber.sevgiler

jemand 24 Ocak 2009 16:00  

harika olmuş elinize sağlık..sesiberin blgoundaki yorumunuzu da tesadüfen okudum onun broşuyla ilgili siz resimlerseniz de biz de yapsak demişsiniz kalpli kristalleri örmeyi ben de bilmiyorum netten arayıp bulunca sizinle de paylaşmak istedim..http://kumboncuk.blogcu.com/kalpli-yuzuk-diger-adiyla-cicek-yuzugun-yapilisi_4321110.html bir bakarsanız adım adım anlatılmış.sevgiler

Kardeşim 2 Aralık 2011 15:37  

elinize sağlık çok şık

Adsız,  12 Şubat 2012 20:05  

açıklamalı anlatım için teşekkür ederiz. herkez sizin gibi açıklamalı anlatsa keşke

FATMA SAYGI,  18 Ocak 2013 00:53  

ABLACIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ,BENDE FIRSAT BULDUKÇA ELİŞİYLE İNCİK BONCUKLA UGRAŞIYORUM.AMA BURDA YANİ URFADA BONCUKLA UGRAŞAN KIZLARI PEK SEVMEZLER.SENDE İNCİK BONCUK VARSA BANA YOLLARMISIN

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 18 Ocak 2013 06:46  

FATMA SAYGI, malzeme satışım yoktur tuhafiyelerden alabilirsiniz

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP