Artık Tüllerden Havlu Takımı Süsleme

>> 5 04 2009



Artık parça tülleri bilirsiniz, perdecilerde ve pazarlarda 3-5 liraya satılır, bi dünya para vermektense artık kumaş ve tül parçalarını değerlendirmeyi seviyorum.

Üzeri kendinden altın rengi pullarla işlenmiş şifon tül parçasını el ayak havlusu üzerine büzdürerek yerleştirip böyle bir çalışma yaptık, fikir arkadaşımdan çıktı ben de diktim, malzemeler arasından, tül üzerindeki pullarla birebir aynı olan kenar harcı da çıkınca sonuç tahminimizden de güzel oldu.
Keşke şu resimler gerçek halini yansıtabilseydi, orjinal renklerinin güzelliğini ve canlılığını görmenizi isterdim.

12 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

derya 5 Nisan 2009 20:17  

Canımmm yine harikalar yaratıyorsun ellerine emeğine sağlık öptüm...

lemaninignesinden 5 Nisan 2009 20:43  

buhali bile çok güzel arkadasım ellerine saglık bende parçacıları çok severim çok pahalı birçok malzemeyi ucuza bulabiliyorsun

Esin (Huysuzbalık) 5 Nisan 2009 22:16  

Çoook güzeller. Evde bir sürü artık tül var anneme söyleyeyim de diksin bu güzel havlulardan. Paylaşım için teşekkürler. Sevgiler...

GÖNÜLDEN ELE 5 Nisan 2009 22:54  

CANIM BUGÜN ÖZGÜRLÜĞE KAVUŞTUM..AMA GÖZÜMDEN UYKU AKIYOR..YORULMUŞUM.Bİ TÜRLÜ RASTLAŞAMADIK..ÇOK ÖPÜYORUM SENİ.SAYFANIN YENİ HALİ ÇOK ŞEKER BYYYY HI HAVLULARDA SÜPER OLMUŞ UNUTMADAN:))

nazardeğmesin07,  6 Nisan 2009 00:16  

herzamanki gibi çok şık olmuşlar

NEŞELİ GÜNLER 6 Nisan 2009 00:23  

ELLERİNE SAĞLIK NE GÜZEL OLMUŞ.BENDE ÇOK SEVERİM YENİ BİRŞEYLER ÜRETEYİM ELİMDEKİ MALZEMELERİ DEGERLENDİREYEİM.O ZAMAN SANKİ YENİ BİR ŞEY İCAT ETMİŞİM GİBİ SEVİNİRİM.ÜRETMEK MUTLULUK VERİCİ BİR OLAY.
SEVGİLER

Cocukla Cocuk 6 Nisan 2009 01:03  

çok şık olmuş ben kullanmaya bile kıyamazdım bunu..eline sağlık

MABELY 6 Nisan 2009 02:49  

que bien nenita gracias por tu aporte que nos dejas ver que tengas un encantador inicio de semana..besos
“No hay árbol bueno que pueda dar fruto malo, ni árbol malo que pueda dar fruto bueno. Cada árbol se conoce por su fruto.”

Lucas 6: 43

tasarım mekani 6 Nisan 2009 20:33  

merhaba,
ne kadar guzel.. bayildim tullerden ayakli havlu modelelrine... paylasim icin tesekuurler.. medinem

minikmimik 8 Nisan 2009 15:20  

bir kaç gündür seni tanımadan kulaklarını çınlatıyorduk bizim evde ...insan bunlara basmaya kıyamaz, ellerine saglık zevk ve yakıştırma herkezi harcı degil...

eylulbahcesi 9 Nisan 2009 08:18  

arkadaşlar beğeniniz ve güzel sözleriniz için hepinize tek tek teşekkür ederim

ayn ozmen 11 Nisan 2012 18:31  

merhaba ellerinize saglık.blogunuza bir girdim kayboldum.cok guzel paykasımlarınız var.nazardan uzak.
bende yenı bir blog sahibi olarak sizde bloguma destek istıycektım.izle rsenız sevinirim :))
http://nulkam.blogspot.com/

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP