Kurdele Nakışı Gelincik Çiçekli Havlu

>> 21 04 2009

Bu havlunun hikayesi de kendisi gibi hoşuma gitti, biliyorsunuz kermes hazırlığı yaptık ve kermesi açtık, çalışmalar esnasında arkadaşlardan birisi yolda tanımadığı bir hanımla muhabbet etmiş, laf arasında kermesten bahsetmiş, tanıştığı hanım haftaya şu saatte buraya gelirsen ben de bişey vermek istiyorum demiş, arkadaşım pek inanmamış açıkçası sonuçta ilk defa gördüğü ve belki bir daha karşılaşmayacağı birisi, yinede dediği saatte aynı yere gidip şansını denemiş, bakmış o gün konuştuğu hanım elinde bu kurdele nakışı havluyla çıkagelmiş, havluyu verip gitmiş.
Kimdir, nedir kimse bilmiyor, hayırsever bir insan işte, biz tanımasak ta Rabbim onu iyi tanıyor elbette, kendisine teşekkür ediyorum Allah(CC) yaptığı iyi işi kat kat mükafatlandırsın inşallah.




4 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Adsız,  21 Nisan 2009 21:34  

s.a. arkadaşım çok teşekkür ederim cevapladığına beni aydınlattına çok mutlu oldum yazınızı okurken sanki sizinle sohbet ettim :)yine çok güzel bi iş hikayeside şaşırtıcı ewt gerçekten vermekte çok önemli rabbim vermeyide nasip ediyo bazı insanlara vermek bile nasip olmuyomuş öle duymuştum çok şükür rabbime biri bana ay bu çok güzel dese ben hemen al senin olsun derim dayanamam bölede bi huyum var yani birisi yemek takımımı çok beğense hani onuda veremde hani daha verilecek şeyleri demek istedim:)işte vermek kadının hayrıymış** ay gülme kırizine girdim gene yazı uzadı kusura bakma arkadaşım zamanını aldım hakkını helal et işlerinde başarılar dilerim ALLAH işlerini her türlü işlerini ev işleri el işlerini zorlaştırmasın kolaylaştırsın günün bereketli huzurlu mutlu olsun bana cevap yazmakla beni mutlu ettin rabbimde seni mutlu etsin arkadaşım ALLAHA EMANET OL http://beniimdunyam.blogspot.com/ http://kulubcml.blogspot.com/

eylulbahcesi 21 Nisan 2009 23:23  

rica ederim arkadaşım ben teşekkür ederim..verme konusunda haklısın..herkese nasip olmayan bişey..ben de senin gibiyim bakma öyle ahkam kestiğime.. biri bişeye güzel dese anında paket yapıyorum:)) ama şu var ki verme konusunda ki tercihlerim değişti...Allah ın rızasını gözeterek verdiğim herşey bana daha çok mutluluk veriyor ve O'ndan başka kimseden, güler yüz de dahil hiç bişey beklemiyorum böylece...bundan güzel bişey yok yani:)

NEŞELİ GÜNLER 22 Nisan 2009 00:15  

DÜNYADA İYİ İNSAN ÇOK DA BİZLER GÖREMİYORUZ YADA ULAŞAMIYORUZ.ALLAH ONLARI EKSİK ETMESİN İNŞALLAH.HAYRINI KABUL ETTİN .

Adsız,  22 Nisan 2009 09:14  

arkadaşım yeni bloğun hayırlı olsun.benim sana bir ödülüm var.bana uğrayıp alabilirmisin.sevgiler.aynuroztoprak.blogcu com

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP