Şifon Tül Aplikeli Havlu Takımı

>> 8 04 2009

Yine perdecilerden aldığım şifon tül parçalarını kullanarak yaptığım bir takım.
Ayak havlusuna uygulama yaparken köşelerle uğraşmak istemedim, ayrıca şifonun altından dikiş ve kumaş payı kötü durabilir diye düşünerek parçayı havlu üzerine tam olarak yerleştirdim, kenar ve orta bölümü dikip dore harcı da yerleştirdikten sonra ayak basılacak bölümü nakış makasıyla kesip çıkarttım, böylece dört tarafı dönen şifonda köşe dikişi olmadı.

Havluları dikerken çok gerekmedikçe zigzag ayarını kullanırım. Tül üstündeki çiçeklerin üzerine yine dore renginde parlak plastik oya çiçeklerinden diktim.




Üzeri pullu şifondan yaptığım model burda, diğer parça tül aplikeli havlularım burda ve burda

5 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

tatesal 8 Nisan 2009 09:48  

Hepsi çok güzel ve zarif....Ellerine sağlık...

Yelda 8 Nisan 2009 10:05  

Çok şık olmuşlar
Bende bayılırım tezgahları karıştırmaya kumaşçıları tülleri ama ben pek dikiş bilmediğim için beceripte bişey yapamam ama bunlara bayıldım Deneyebilirim.
Elelrine sağlık
Sevgiler

GeCe 8 Nisan 2009 11:09  

bunlar da harika bayılıyorum bu hızına

derya 8 Nisan 2009 11:12  

Canımmm her zamanki gibi çok şık ellerine sağlık sevgiler...

hazal 8 Nisan 2009 14:43  

çok güzel.elinize sağlık.tam çeyizlik iş

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP