Deri Damat Terliği Torbası

>> 20 05 2009

Nişan sandığı ve içindekileri tamamladıktan sonra, damat terlikleri için deri parçasından bir tane de terlik torbası diktim, siyah deri terlikler için yine siyah deri parçası kullandım, üzerindeki siyah çiçekler ütüyle yapışan aplikelerden, ağız kısmını büzdürmak yerine çıt çıt bastım, şaheser değilse de fena olmadı.

İlerleyen günlerde, Leyya nın verdiği adresten yeni aldığım çıtçıt basma presini de paylaşırız, henüz kendisiyle cebelleşiyorum, çıtçıt basmayı başardım fakat büyük boy kuşgözü aparatlarıyla başım hala dertte, sanırım kalıbında bir sorun var, aleti tam randımanlı kullanmayı başarabilirsem tanıtımını da yapabilirim:)

1 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

orgucuoyuncakcınine 20 Mayıs 2009 17:53  

ÇOK KİBAR OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK.

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP