Keçelerim ve İlk Keçe Çalışmam

>> 11 05 2009

Nihayet keçe buldum, bir süredir arıyordum, internetten alışverişi de sevmiyorum, alacağım ürünü canlı canlı görüp dokunmadan içime sinmiyor, geçen hafta sonu Kadıköy'de buldum, önce denemek için bir kaç renginden, yarımşar metre aldım, metresi 10 TL
İlk keçe denememi keçe üzerine aplike yaparak denedim, gerçekten çok keyifli ve herkesin yapabileceği kadar da kolay bir iş, tek zor kısmı tasarlamak:) zaten her işte tasarlama kısmı önemlidir.

Neyse uzatmayayım aşağıda gördüğünüz aplikeli keçe parçasını yaptım, kenarlarını battaniye iğnesi denen teknikle dikip aplikeleri oluşturdum, bitince düşünmeye başladım ''tamam yapmasına yaptın da ne olacak şimdi bu parça, ne işe yarayacak?'' gidip kumaşlarımı karıştırmaya başladım, aradığım şeyi bulunca da ilk keçe parçamı yine ilk defa yaptığım başka bir çalışmayla birleştirdim, kızım ilk defa benim yaptığım bir şeyi çok beğendi.

Ne mi yaptım? ....söylememmm....merak eden varsa yarın sabah burda bekliyorum:)))

Benim gibi keçe arayıp bulamayanlar için keçelerimi aldığım adresi vereyim.
Vahapbey sk.no:3/1 kadıköyBoğa dan sahile inen caddeden inerken sağda evkur mağazası var onun yanındaki sokakta hemen göreceksiniz.

Aslında ben o sokağa, keçe almak üzere, internetten adresini aldığım Bursa pazarı için gitmiştim fakat pazar günü kapalıydı, baktım hemen altında Aydın Yün Tuhafiye var bakayım dedim, aradığım bir çok şeyi orda buldum.

Dikkatimi çeken şey, tabelasında Masrafçı yazıyor olmasıydı, pek bilemiyorum eskiden tuhafiyelere Masrafçı mı deniyordu acaba?

16 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

tasarım mekani 11 Mayıs 2009 14:40  

Kece calismasi sanirim cok zevkli oluyor.. ben hic yapmadim ama bloglarda cok gordum.. Size mutlu calismalar diliyorum.. takipteyim sevgiler, medinem

sevil 11 Mayıs 2009 15:10  

ben de keçelerle uğraşıyorum ve eminönü'nden alıyorum keçelerimi.gerçekten çok zevkli bir uğraş.hayal gücünüze bağlı neler neler yapılabiliyor.bu çalışmanın çanta olabileceğini düşündüm bakalım yarın görürüz.kolay gelsin.

Aşk Meleği 11 Mayıs 2009 15:39  

bende çok istiyorum keçe almak ama evimin yakınlarında hiç satan yer yok sanırım netten getirttireceğim sonunda... sizin çalışmanızda çok güzel olmuş gerçekten ellerinize sağlık, okadar güzel olmuşki çerçeve yapılıp duvara bile asılabilir bence :)3 boyutlu çerçeveler var ya onlardan...

orgucuoyuncakcınine 11 Mayıs 2009 19:45  

KIZINA ÇANTA OLACAK BENCE O RENKLERİ KIZLAR SEVİYOR.HADİ HAYIRLISI KİMBİLİR NE GÜZELLİKLER YARATACAKSIN.MERAKLA BEKLİYORUM

eylulbahcesi 11 Mayıs 2009 19:54  

:))) süpersiniz...herkese teşekkür

Esin (Huysuzbalık) 11 Mayıs 2009 20:09  

Evet bence de kızına çanta olacak o keçeler. Çok şirin olmuş bence. Bir gün ben de böyle yetenekli şeyler yapabilecek miyim acaba merak ediyorum :) O zamana kadar senin yaptıklarına hayran olmaya devam. Sevgiler...

harosa 11 Mayıs 2009 21:16  

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık sevgiler

eylulbahcesi 11 Mayıs 2009 21:48  

teşekkürler haroşa..

esin cim sen daha güzellerini yaparsın, korkma dene...ben de ilk kez denedim acayip keyifli bişey... bence mutlaka keçeye el atmalısın..çok kolay fakat ortaya çıkan işler çok cezbedici oluyor

lemaninignesinden 11 Mayıs 2009 22:11  

OHH BUİŞE EL ATTIN DEMEK MUTLAKA HARIKALAR ÇIKACAK ELLERINDEN BAKALIM DAHA NELER OLACAK

eylulbahcesi 11 Mayıs 2009 22:45  

:))) iki yıldır sadece bakıyorum leman'cım geç bile kaldım, ha bu gün ha yarın sabır kalmadı bende,oh ya ben de keçeyi denedim sonunda...

Yelda 14 Mayıs 2009 23:34  

Canım aklında olsun
Eğer Eminönüne geçersen
Bursa pazarının hemen bir üst katındada var metresi 8 tl

Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş çanta bayağı profesyonelce bence
Sevgiler

BİLTAN 21 Mayıs 2009 23:38  

bu keçeler gerçek yün keçe mi yoksa sentetik keçemi ben İzmirden alıyorum.Sentetik benimkiler ama çok koly işleniyor benimkiler.Zaten burda da bulamadım yün olanları o başka.Metresi 4 lira mı neydi.İmalatçısı zaten.
www.keche.com olması lazım adresleri.

keçe 2 Ekim 2012 00:26  

Keçe çeşitleri www.cicekmalzeme.com 'da.

Adsız,  4 Mayıs 2013 01:20  

benden keçe çalışması yapmak istiyorum ama nerden bulabilirim keçe kalıplarını çiçek hayvalar harfler vs.. yardımcı olursanız sevinirim

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Mayıs 2013 17:42  

facebook adresimde yada mail adresimden bana ulaşırsanız size yardımcı olabilirim

hayal ADA'sı 15 Temmuz 2013 10:22  

emeğine sağlık :) takipteyim banada beklerim :)http://burcininhayaladasi.blogspot.com/

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP