Premier Kumaştan Masa Örtüsü ve Runner

>> 4 05 2009

Premier in kumaşlarından dikilen masa örtüsü ve runner 12 peçetesiyle beraber hem şık hem leke tutmayan masa örtüsü isteyenler için iyi bir seçenek oldu, yeşil, turuncu ve mor renklerden yanılmıyorsam altı takım dikildi ve hepsi de kermesin ilk günü satıldı. Premier kumaşları masa örtüsü ve mutfak takımları için bir çok renk ve desene sahip, dün şu bildiğimiz üzüm asmalı olan kumaştan bir tane masa örtüsü ve runner da ben diktim götürdüm fakat daha fotoğrafını çekemeden satıldı:)

9 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

orgucuoyuncakcınine 4 Mayıs 2009 19:13  

İNSAN ŞU KERMESİN ADRESİNİ BİZE DE VERİRİDİ.OĞLUMA ÇEYİZ HAZIRLIYORUM NE İYİ OLURDU.SİTEM DEĞİL,YAPILANLAR GÜZEL OLUNCA İMRENİYOR İNSAN.

eylulbahcesi 4 Mayıs 2009 20:17  

ablacım malesef kermesimiz bitti 3 gün sürdü şimdi artan ürünlerle başka bir kermesteyiz ama güzeller bitti:) istediğiniz bişey varsa ben bakayım varsa yollarım isterseniz

sesiber 4 Mayıs 2009 20:24  

Bunlara bayıldım, ellerine sağlık Eylülcüm.

Esin (Huysuzbalık) 4 Mayıs 2009 21:09  

Kermesin adresini isteyenlere beni de ekle :) Çok güzel şeyler yapıyorsunuz. Alttaki etaminler de çok güzel. Bu masa ötrüsü seti de. Yapanların ellerine sağlık. Sevgiler...

lavantin 4 Mayıs 2009 23:28  

Eylül cüm.Runner ın rengini çok beğendim.Çalışmalarınız gerçekten çok hoş.Görüşmek üzere sevgiler

GÖNÜLDEN ELE 5 Mayıs 2009 01:18  

premierin kumaşları harika.bende onları kullanıyorum sürekli.elinize sağlık canım benim.

Adsız,  6 Mayıs 2009 16:56  

merhabalar ben özlem runner kumaşlarınızı nerden alıyorsunuz metresi nekadar cevaplarsanız sevinirim.ayrıca çok güzel şeyler dikiyorsunuz size çok imreniyorum .selamlar

eylulbahcesi 6 Mayıs 2009 18:11  

güzel yorumlara topluca teşekkür arkadaşlar.

özlem kumaşlar premier markasının mutfak takımları dikilen keten gibi olan kumaşları tüm mefruşatçılarda vardır düz renklerin yanında çizgili, çiçekli, üzüm asmalı meyveli gibi desenli olanları da var düzlerle kombine yapılınca harika oluyorlar...tam emin değilim fakat metresi 7-8 lira civarında olması lazım

Cocukla Cocuk 6 Mayıs 2009 22:28  

çok guzel gorunuyor gerçekten ..renklerin uyumuna bayıldım

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP