Çeyizlik Taşlı Süslü Klozet Takımları

>> 30 07 2009

Uzun bir aradan sonra döndüm nihayet sanırım bir aydan fazla oldu özlemişim. Bu arada boş durmadım kızkardeşimin çeyizi için bir sürü ciciler hazırladım, Allah kısmet ederse bu ayın 15 inde düğünümüz olacak.
Öncelikle iki tane klozet takımı hazırladım bunlardan bir tanesini (üst resim) daha özel günlerde kullanılmak üzere swarovski taşlarla süsledim, kumaşını krem rengi tay kumaşından tercih ettim, içine elyaf altına da amerikan bezinden astar diktim.
Diğer takımda ise (alt resim) günlük kullanıma ve sık yıkamaya daha uygun olsun diye herhangi bir aksesuar kullanmadım, onun kumaşının adını bilmiyorum ama o kadar yumuşak ki kedi yavrusuna dokunur gibi bir his veriyor.
Bu kumaştan bir tanede kendime dikmeyi düşünüyorum harika bişey gerçekten de, klozet takımı dışında yatak örtüsü gibi ürünlerde de kullanılabilecek kadar şık.





Kermesimizde sattığımız swarovski taşlı havlu takımlarını görmek için tıklayın

7 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

hobilerim ve ben 30 Temmuz 2009 14:53  

ellerine sağlık arkadaşım...kardeşin güzel günlerde kullanır inşallah...

*ayliz* 30 Temmuz 2009 15:25  

insanın bir kız kardeşinin olması ne güzel ah ahhh
çok şık klozet takımlar
ALLAH şimdiden mutluluklarını daim etsin hayırlı uğurlu olsun

sevil 30 Temmuz 2009 16:01  

hoşgeldin arkadaşım,yine çok güzel işler çıkarmışsın,kardeşin iyi günlerde kullansın

Haydi mutfağa 30 Temmuz 2009 16:36  

elinize sağlık,kız kardeşiniz çok şanslı maşallah.
harika olmuşlar.

nazardeymesin07 30 Temmuz 2009 16:38  

Hoşgeldin arkadaşım, benim çeyizler bitti çok şükür erkek kardeşimi evlendirdik hakikaten zor işler bunlar Allah kolaylık versin canım.takımlarında çok güzel en güzel günlerinde kullansınlar inşallah sevgiler.

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * 3 Ağustos 2009 11:50  

1. olan çok sade ve kibar olmuş ellerine sağlık

Adsız,  7 Aralık 2010 21:33  

bnm annemde yaptı çiçği var herbi parçada bir tane çok güzel fesane 2010 sergisine aldılar

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP