Eski Etekten Kırkyama Yelek (Etkinlik...3)

>> 12 10 2009

Sevgili Zerrin kilo aldıktan sonra giyemediği yeşil kaşe eteğini harika bir yeleğe dönüştürmüş, yeleğinin üzerini elinde kalan parça kumaşlarla, kırkyama tekniği kullanarak güzelleştirmiş, sadece astar için kumaş aldığını söylüyor.
Kırkyama çalışmasını küçük küçük üçgenler yaparak oluşturmuş ve el dikişiyle sabitlemiş, ben henüz denemedim ama, zahmetli de olsa çok keyifli bir iş olduğunu belirtmiş sevgili Zerrin.

Zerrin Kayhan'ın blogunda yaptığı birbirinden güzel çalışmaları görmek için www.zerrinkayhan.blogcu.com adresini gezmenizi tavsiye ederim. Kendi el emeği ürünlerini almak isterseniz pasajına burdan ulaşabilirsiniz.
Kendisine paylaşımından dolayı teşekkürlerimi iletiyorum.

6 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Bahar YORGUN 12 Ekim 2009 16:09  

arkadaşım bende de kıytırıkta olsa bir yenileme projesi var http://baharinelleri.blogspot.com/2009/10/cop-kutusu-da-elimden-kacamad.html kullanmak istersen fotoların sıfır halini mail atabilirim

Mônica 12 Ekim 2009 16:27  

ficou muito chique esse colete, parabéns, beijinhos

♥eylulbahcesi♥ 12 Ekim 2009 16:35  

Bahar cım kıytırık ne demek duymamış olayım...emek verilen her şey çok çok değerlidir...ben senin çalışmanı seve seve yayımlamak isterim bana orjinal fotoları mail atarsan sevinirim tatlım...teşekkürler

ÖRGÜÇANTAM 12 Ekim 2009 16:53  

çok güzel olmuş blogunda da beğenilerimi iletmiştim çok beğendim

orgucuoyuncakcınine 12 Ekim 2009 17:59  

SABAHTAN BERİ ÇATLIYORUM BUNLARI GÖRDÜKÇE HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL FİKİRLER ÖĞLE BİR KAZAK SÖKEYİM OYUNCAK ÖREYİM LE OLMAZ DÜŞÜNMEM LAZIM İYİKİ DAHA VAKİT VAR

♥eylulbahcesi♥ 12 Ekim 2009 18:13  

ablacım istersen daha önce ördüğün bir oyuncağa eski bişeyleri değerlendirerek elbise falan dik...daha çabuk olur hem seni yormamış olurum..

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP