Rugan Çantaya Dantel Kaplama (Etkinlik...31)

>> 17 10 2009

Sevgili gydr1992 arkadaşımız sanırım bir süredir buralara uğramıyor bu çalışma için etkinlik sayfasında mesajını gördüm fakat benim etkinliğim içinmi eski etkinlik için mi bırakmış anlayamadım yorum bıraktım henüz dönmedi, umarım bu nefis çanta ekim ayı içindir:)
Değilse de ben aldım efendim.
Sevgili arkadaşımız rugan çantayı dantelle kaplamış, bu dantelden arkadaşına bolero dikmiş kumaş artınca da yine arkadaşının getirdiği çantanın üzerini aynı dantelle kaplamış böyleçe şık bir gece çantası yapmış,
sevgili gydr çok şık olmuş çalışman ellerine sağlık paylaşımın için de teşekkür ediyorum.

Çantanın yapılışını burdan okuyabilirsiniz
gydr1992 blogunu gezmek için adres www.gydr1992.blogspot.com

2 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

ufuk 17 Ekim 2009 11:34  

gydr1992,ellerine sağlık çok şık olmuş. Tebrikler....

ÖRGÜÇANTAM 17 Ekim 2009 19:51  

çok hoş olmuş değişik bir doku kazanmış çanta teşekkürler canım

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP