Ayakkabı Kutusundan Şık Hediye Kutusu

>> 20 12 2009

yeni yıl yaklaşırken sevdiklerimize kendi el emeğimizle süslediğimiz kutularda hediyelerimizi sunmak eminim ki onları daha mutlu edecektir.

Bu kutuyu evdeki mukavva ayakkabı kutusundan yaptım, simli dore ve siyah likralı kumaşımı önce kutunun üzerine kapladım, tavan ve taban kısımlarına da yine karton üzerine kumaş kapladığım parçaları yapıştırdım, kapak kısmının orta bölümüne, kapaktan biraz daha küçük olacak şekilde kumaş kaplı çift kat elyafımı yapıştırıp kenarlarına boncuklu şeritlerden geçirdim, elyaflı bölüm kabarık oldu... üzerine kırmızı astar kumaşından güller yaparak siyah tül üzerine yapıştırdım. fotoğrafta kırmızı bölümler çok canlı çıktı aslında bu kadar göz yorucu değil.

Ayakkabı kutularını süsleyecekseniz özellikle daha kalın ve tok duran kutuları tercih edin, ince kutuların formu çok çabuk deforme olabiliyor, madem emek veriyoruz en iyisi olsun.




17 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

cansudere 20 Aralık 2009 18:10  

çok güzel olmuş harıka..

serap 20 Aralık 2009 19:34  

çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık. attığım ayakkabı kutularına üzüldüm şimdi :(

Yelda 20 Aralık 2009 19:35  

Bende yeni bitirdim iki tane
biri anneme biri Meral teyzeme
Önümüzdeki günlerde yayınlayacağım fotoları ayarlayayım
Ama senin kutun benimkilerden güzel olmuş bayıldım
Elelrine sağlık

sesiber 20 Aralık 2009 19:57  

Çok şık olmuş, dışı böyleyse içinde ne olur kimbilir:)

ŞANSLI 20 Aralık 2009 20:45  

Canım süpersin.Müzikte çok iyidi sonuna kadar dinledim.Sağolasın tatlım.
Sevgiler...

orgucuoyuncakcınine 20 Aralık 2009 20:47  

NE GÜZEL OLMUUŞ İLKBAHARIM.BENDE BÜTÜN KUTULARI ATIYORUM SONRADA ARAYIP DURUYORUM

filiz 20 Aralık 2009 21:09  

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.ben de yapmak istiyorum ,peki kumaşı silikonla mı yapıştırdın acaba?

♥eylulbahcesi♥ 20 Aralık 2009 21:33  

teşekkürler arkadaşlar:)

filizcim tamamen sıcak silikon kullandım hiç dikiş yok

MAYRI 20 Aralık 2009 22:24  

Maharetli eller neler yaratmaz ki...

İyi bir hafta diliyorum.

<:))

derya 20 Aralık 2009 22:49  

Canım harikasın bende değerlendireyim elimden geldiğince el
lerine,emeğine sağlık öpüyorum...

cafemis 20 Aralık 2009 22:49  

canım benim muhteşem olmuş her zamanki işlerin gibi,ellerine sağlık,etkinliğe göndermek istermisin,haber ver olur mu,yayınlamaktan mutluluk duyarım,sevgiler

Zeynep Ceyiz Evi 20 Aralık 2009 22:58  

Canım, bayılıyorum bu yaratıcılığına çok şık olmuş ellerine sağlık, sevgiler))))

GÖNÜLDEN ELE 21 Aralık 2009 01:46  

çok şeker olmuş tatlım.

YETENEK-SİZİN 21 Aralık 2009 09:04  

buda başka bir güzel olmuşş

nihan 21 Aralık 2009 10:11  

ellerine sağlık.çok şık olmuş.ben de kutu süslemeyi çok seviyorum.sevgiler

kalpkurabiye 21 Aralık 2009 11:38  

ellerinize sağlık gerçketn çok güzel olmuşş ben elişi yapıyorum ama böyle marifetlerim yok:(

ÖRGÜÇANTAM 6 Ocak 2010 02:04  

canım arkadaşım epeydir uğrayamadım bu aralar çok az gezebiliyorum. harika süsler sunmuşsun hele bu kutuya bayıldım ellerine sağlık yeyni yıl yeni güzelliklerle sarsın seni ve sevdiklerini sevgiler

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP