Poşet Taşıyıcılar Artık Pazarda !

>> 16 12 2009

Uzun zamandır takipteydim, dorede indirime girsin diye bekliyordum ama kısmet semt pazarınaymış, bu gün pazara çıkıp bir kaç sebze meyve alayım dedim, çok sık pazara çıkamıyorum normalde, iyi ki gitmişim çünkü poşet taşıyıcılar artık pazarda...

Görünce hemen atladım tabi fiyatı 5 tl, gayet uygun bence... paketini hemen açıp elimdeki poşetlerimi takıverdim, ergonomik tasarımıyla kullanımı çok rahat, tüm poşetleri dağılmadan bir arada tutması dışında poşetlerin elinizi kesmesine karşı koruyor ve rahat taşımayı sağlıyor, üstelik mavi, yeşil, sarı, pembe gibi çeşitli renkleri de mevcut, ben internette sürekli gördüğüm ve gözümün alıştığı turuncuyu aldım.

Daha önce de bunların daha basit bir tasarımını yazmıştım, herşeycilerin eline düşeceği günü bekliyorum demiştim... onların daha kalitelisi pazara düştü nihayet:) o konuya da burdan bakabilirsiniz.

14 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

derya 16 Aralık 2009 15:26  

Canım benim hediyem şimdi geldi tek
rar tekrar teşekkür ederim.Benim için çok değerli ilk fırsatta say
famdada yazıcam.Rabbim kesene bere
ket versin kocaman öpüyorum...

♥eylulbahcesi♥ 16 Aralık 2009 15:46  

Güle güle kullan tatlım :)

Adsız,  16 Aralık 2009 15:53  

yeni adresim
http://mayri-hayriyeninrenkleri.blogspot.com


eski adresime girme
açıklamam yeni adreste


Mayri-hayriye

<:))

Doğa 16 Aralık 2009 16:07  

Çok kullanışlı olduğu bellı..bılgılendırme ıcın tesekkur ederım arkadasım :)

sesiber 16 Aralık 2009 18:03  

ben yazın bir milyonculardan aldım bunlardan. hala da kullanıyorum, çok kullanışlı gerçekten de.

sevim 16 Aralık 2009 19:46  

bende keşke dahada ucuz olsaydı diye hayıfllanıyordum demek pazarlardada satılıyor artık
birde benim aklımda hep şu çantaları asmak için kullanılan aksesuara bitmiştim resmen

Esin (Huysuzbalık) 17 Aralık 2009 08:23  

Çok pratik görünüyor :) Almak lazım en kısa zamanda. Sevgiler...

♥eylulbahcesi♥ 17 Aralık 2009 09:46  

doğa ben teşekkür ettim tatlım:)

sesicim sizin oralara daha önce gelmiş demek ki ben ne zamandır bakınıyorum her tarafa daha bu hafta buldum:) çok pratik dimi ben çok sevdim

sevimcim evet cnm artık uygun fiyata bulabilirsin...çanta askılarının da ekonomikleri var bizim çin pazarında 7-8 tl ye süslü çiçeklileri vardı t-box larda da var 8 tl gibi sadece model farklı işlev aynı sonuçta

esincim ben pratik buldum başka bir alışveriş yaparken elindeki poşetleri dağılmadan bir arada tutması bile yeter ki taşıma kolaylığı da sağlıyor

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ 17 Aralık 2009 15:57  

Anımsarmısın cano eski sitemde nasıl özenmiştim burada yok diye sayende aklıma not aldım sağol

İki Deli Kadin (Nuray) 22 Aralık 2009 17:26  

aaaa ilk defa görüyorum ben bunu...süpermiş...

Sibel G. 25 Aralık 2009 13:24  

Evet bu taşıyıcılar çok işe yarıyor, en azından 3-5 poşetin elimizi kesmesini önlüyor.
Bu taşıyıcıdan bizde geçen ay bulup almıştık, hem aynısı hem de aynı renk sevgili eylülbahçesi. Biz Ankara da tanesini 4 liraya aldık, hatta birkaç kişiye hediye verdik. Çok makbule geçiyor inan.

Ozge Sipahioğlu 5 Ocak 2010 17:53  

cok değişikmişş cnm paylasım için saol.hangi pazardan aldın?

♥eylulbahcesi♥ 5 Ocak 2010 22:17  

özge cim ben bunu bizim semt pazarından aldım sanırım en kısa zamanda diğer pazarlara da gelir

EMİNE ÖZTÜRK 22 Eylül 2010 12:14  

gerçekten alışverişi seven tüm hanımlaın favorisi olacak. ( alışveriş sevmeyen hanım var mıdır acaba)

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP