Arkadan Büzgülü Uzun Bere

>> 25 02 2010

Arkadan büzgülü uzun bereyi komşum kızına örmüş, benim kızım da beğenince aynısından bir tane de bize örmüş sağolsun, kankiler çizgili berelerini karlı günlerde sık sık kullandılar. Modelden çalarak yeşil ve beyaz merserizeden ben de iki tane ördüm, yapılışı gayet basit aslında.

İpin ve şişin numarasına göre ilmek atılır... bu berenin ipi çok kalın değil saydım 128 ilmekle başlanmış, iki ters iki düz lastik kısmından sonra düz örgüyle iki karış kadar örüp kesiyoruz, tepe kısmına kıvırdığımız ipi takıp büzüyoruz hepsi bu kadar. Torba gibi bişey oluyor bu aralar gençlerin sevdiği bir model sanırım sık sık rastlıyorum.

21 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Evimin İncileri Belgin 25 Şubat 2010 19:31  

RABBİMİZ ELLERİMİZİ KURANSIZ KALPLERİMİZİ İMANSIZ KULAĞIMIZI EZANSIZ GÖNLÜMÜZÜ NURSUZ BIRAKMASIN DUALLARINIZ KABUL KANDİLİNİZ MUMBAREK OLSUN.

sevgiyle kalın...

içimdeki yolculuk (funda) 25 Şubat 2010 19:48  

güzel bende çok sık görüyorum..ama ipi nasıl takıyoruz ki:)??

orgucuoyuncakcınine 25 Şubat 2010 19:57  

Hayırlı kandiller ninem.çok güzel olmuş ellerine sağlık

sibel 25 Şubat 2010 20:24  

çok sevimli çok beğendim.sevgiler

Sevgi Sevdalısı 25 Şubat 2010 22:14  

Dediğiniz gibi basit ama çok şık duruyor bence (: Çok beğendim..

elif şen 25 Şubat 2010 22:59  

hayırlı kandiller arkadaşım. güzel olmuş ben bile yapabilirim:)

ada ve deniz 25 Şubat 2010 23:25  

çok hoş bir bere olmuş

renklicehobiler 26 Şubat 2010 10:38  

Çok kolay ve çok güzel bir çalışma olmuş. Örgüye yeni başlayan biri olarak yapabilirmiyim acaba...Güle güle kullansın, sıcacık ısınsın kankiler...

celebi74 26 Şubat 2010 11:08  

canım eylülümmmbahçemmmm ne güzel bir bere bu ... komşuna selamlar...

Elzemhobby 26 Şubat 2010 11:15  

Fikir verdiğin için sağol arkadaşım.Çok da basitmiş meğer.

Bahar YORGUN 26 Şubat 2010 13:53  

bob marley bere dedikleri bu mu?canımcım hediye paketin tamamlandıysa fotosunu bekliyorum arkadaşım :)

Nur 26 Şubat 2010 17:06  

aynı renklerden bende ördüm 15 tatilde. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık

leyya-craftmania 26 Şubat 2010 20:21  

çok sevimli bu model ya.gençlerin kafasında görünce hevesleniyorum valla:))eline sağlık canım.komşuya hörmetler:)

♥eylulbahcesi♥ 27 Şubat 2010 10:25  

teşekkürler herkese arkadaşlar geçmiş kandiliniz kutlu olsun

funda cım ipi kıvırıp hazırlıyoruz örgünün aralarından içeri dışarı geçiriyoruz tepe kısmına yakın yerden yani

renklicehobiler evet düz örgü çok basit bence herkes yapar tatlım

çelebi sağol aleykün selam:)

baharcım bob marleyin bereye benziyor ama sanırım onun arkası yovarlak mıydı unuttum..
hediyem hala bitmedi fırsat bulamadım ama bir günde olacak haber veririm tatlım sağol

leyya hörmetleri iletirim komşu komşunun beresine muhtaç görüyosun dimi :))

mehmet 27 Şubat 2010 17:44  

Modelleriniz cok güzel
basalarınızın devamını dilerim
www.dilekceyiz.net

asiye,  28 Aralık 2011 23:18  

hani orda kesiyorz demşsnz ya keserek örmeye devammı edyrsnz yksa orda örmeyi bitryrmsnz hmn cvp verrmsnz ltfen şmdiden teşekkrler

♥eylulbahcesi♥ 18 Ocak 2012 02:22  

asiye kusura bakma çok geç yazabildim ..sadece bir seferde düz kesiyorum dikdörtgen bişey oluyor üst kısmı büzülüyor

Cansel,  19 Ocak 2012 20:23  

Acaba üstteki ipi nasıl kıvırıyorsunuz ayrıntılı bir şekilde yapılışını anlatırsanız çok sevineceğim.

♥eylulbahcesi♥ 17 Şubat 2012 02:31  

cansel uzunca bir ipi kapı kolu gibi bir yere takıp iki katı avuç içimizde çevirerek birbirine sardırıyoruz bir süre sonra herhangi bir yerinden katlandığını göreceksiniz o zaman burgu olan ipi tam ortadan katlarız o zaten kendi kendine birbirine dolanır aynı şekilde katkat yapabiliriz...ya böyle pek anlatamadım galiba bloga geri döndüğümde bir ara fotoğraflı anlatırım olur mu?

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP