Kumaş Parçalarından Sepet Yaptım

>> 24 05 2010

Şerit şeklinde kestiğiniz kumaşlardan sepetler yapabilirsiniz, benim elimde koca bir top biye için yapılmış kumaş vardı onu kullandım ama parça kumaş ya da penyelerden de rahatlıkla yapılabilir.
Kalın bir tığla metrelerce zincir çektim ve dolayarak iğneyle diktim, istediğim boyutlarda sepetler yaptım, üzerine minik kız objeleri yapıştırdım, pembe banyolar için ya da kız odalarına kullanışlı birer düzenleyici oldu.

Bu arada boynumda iki koca fıtık ve düzleşme çıktı geçen hafta o mezar gibi MR cihazına girmek zorunda kaldım, tahmin ettiğim gibi boyun kısmı artık çevrim dışı, böyle işlerle uğraşmamam gerekiyormuş ama duramam malesef, bunları yapmazsam boynum iyileşebilir ama bu sefer de ruh sağlığım bozulur...bu durumda tek ben değil evdeki herkes birlikte zarar görebilir:))))))))))
eminim bunu kimse istemez:)


39 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

MARİFETLİ PERİ 24 Mayıs 2010 13:10  

Harika olmuş bunlar. Çok güzel bir fikir, ellerine sağlık. Ve de geçmiş olsun. Dediğin gibi yapmadan durulmuyor ama sen yine de fazla yorma kendini.

ernur 24 Mayıs 2010 13:24  

emeğinize sağlık, çok güzel olmuş...

Lila handcraft 24 Mayıs 2010 13:47  

Çok hoş olmuş gerçekten, ellerinize sağlık.

GÖNÜL 24 Mayıs 2010 14:03  

çok güzel olmuş hem çok değişik hemde çok kullanışlı renkte çok yakışmış

GÖNÜLDEN ELE 24 Mayıs 2010 14:28  

tatlım öncelikle çok geçmiş olsun.Bu durumda dozu ayarlaman gerekecek sanırım.Sağlığından da olma canım benim.Sepete gelince...senin elinden çıkan bir iş kötü olabilirmi ki?şirin mi şirin görünüyor:))

devince 24 Mayıs 2010 14:44  

pembiş sepet çok güzel ve kullanışlı görünüyor

Noyumberry 24 Mayıs 2010 15:52  

Çok şık olmuş ellerinize sağlık:)
Geçmiş olsun..maalesef bizim gibi bu tür el işleriyle uğraşanların ortak kaderi boyun fıtığı,ağrı..
Dediğiniz gibi bunlarla uğraşmazsak akıl sağlığımıza mukayyet olamayız:)
sevgiyle sağlıkla kalın..

ÖRGÜÇANTAM 24 Mayıs 2010 16:09  

Canım arkadaşım çok geçmiş olsun üzüldüm .

ellerine sağlık el emeğin harika görünüyor bu teknikle rahmetli annem paspaslar yapardı.çok sevimli görünüyorlar.

ufuk 24 Mayıs 2010 16:51  

Bayıldım, ellerine sağlık...

banuca 24 Mayıs 2010 18:29  

Sepetlerine bayıldım ki ne bayıldım, çok cici olmuşlar.
Geçmiş olsun, bu tip rahatsızlıklar çoğumuzda var galiba, doğrusu ben şöyle diyorum "ağrısına da katlanırım, elişlerimi de yaparım" :))

zeynep's butterfly 24 Mayıs 2010 19:32  

çok güzel gerçekten ellerinize sağlık....

hulela 24 Mayıs 2010 20:57  

çok geçmiş olsun sepetler çok güzel olmuş sevgiler canım

ŞANSLI 24 Mayıs 2010 21:34  

Süper olmuş ama bu!eline emeğine sağlık.
Sevgiler:)

mamila 24 Mayıs 2010 22:55  

Merhaba çok güzel olmuş elinize sağlık. çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim sevgiler.

hürriyet,  24 Mayıs 2010 23:42  

ah ahhh bende senelerdir var yapma dümdüz kalırsın birgün dedi doktor bana ..ama ben genede duramıyorum bişeyler yapmaya buluyorum kendime ama bir elimde pomatla geziyorum
.kitapda okuyamıyorum .napıcaz biz yaa ööööyle oturulmuyoki.allah yardımcımız olsun ...sanada geçmiş olsun

Dijital Günlük 24 Mayıs 2010 23:46  

Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık!

♥eylulbahcesi♥ 24 Mayıs 2010 23:50  

güzel yorumlarınıza ve geçmiş olsun dileklerinize teşekkür ediyorum arkaaşlarım...insan seviği şeyle uğraşınca ağrıyı bile göze alabiliyor...ne yapalım biz böyleyiz Allah yarım eder inşallah:)

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . 25 Mayıs 2010 10:01  

Öncelikle geçmiş olsun canım bende de düzleşme var boyunluk takıyorum iş yaparken ya da bilg. başındayken, bilirim yani... Ayrıca ellerine sağlık çok güzel olmuş, iyi fikirmiş. Teşekkürler ve sevgiler.

sesiber 25 Mayıs 2010 11:07  

Çok çok güzel olmuş, blogun son hali de, sepet te. Ellerine sağlık canım.

leyya-craftmania 25 Mayıs 2010 23:47  

toptan gezdim sayfanı arkadaşım.her bir iş çok güzel çok emekli yine.ellerine sağlık hepsi için .selamlar.

etki alanı 26 Mayıs 2010 08:38  

Bayıldım.....
TüTü

Yelda 26 Mayıs 2010 22:16  

Kumaş parçalarını görünce geldim ellerine sağlık çokgüzelolmuş ilk fırsatta deneyeceğim
Bu arada çok geçmiş olsun

Cocukla Cocuk 26 Mayıs 2010 23:15  

cok guzel bir sepet olmuş evdeki kullanılmayan kumaşların da değerlenmesi cabası...boyun fıtığı çok zordur, hobilerimizden vazgeçmemiz asla mümkün değil ama:) yine de dikkat et..

celebi74 31 Mayıs 2010 12:26  

şekerim boyun cimnastiklerini düzenli yaparsan ve çalışma koşullarını boynun için uygun hale getirirsen belki biraz faydası olur
çooooooooooook geçmiş olsunnnnnnnnnnnnnnnnn

bu sepetler bir hoş, hele de yıkanabilir olmalarıda daha hoşşş

uğurböceği 1 Haziran 2010 18:30  

çok şeker olmuş.eline sağlık.

dikisdersi 18 Haziran 2010 03:32  

geçmiş olsun arkadaşım ,yoksun ,kandilin mübarek olsun dualarda unutulmamak dildgiyle .

minik 19 Haziran 2010 12:09  

ellerinize sağlık,ben de uzun zamandır denemek istiyorum bu yöntemi,inşallah yapabilirim,bu arada çok geçmiş olsun,Rabbim şifa versin inşallah

dilego 22 Haziran 2010 12:06  

canım arkadasım ılk once cok gecmıs olsun
bu arada harıka olmus cok sık olmus ellerıne emegıne yuregıne saglık
canımsın ben blogumu degıstırdım
http://dilegom.blogspot.com/
artık burdayım bılgın olsun öpuyorum senı

hobibox 29 Haziran 2010 13:57  

Selamlar canım,

Daha önce "hobicell" adıyla yayın yapmakta iken, google ın sorunları yüzünden adres değişikliği yapmak zorunda kaldım. Yeni adresim şu anda size yazdığım isimledir. Beni buradan takip ederseniz çok sevinirim. Sevgiyle sağlıcakla kalınız.

http://hobibox.blogspot.com/

Hobibox-Afet Ergü

turkuaz 4 Temmuz 2010 09:46  

Merhaba ALLAH şifalar versi cnm,sepetler harika görünüyor ellerinize saglık:))

Yeşim 8 Temmuz 2010 17:32  

Canım Miraç gecen mübarek olsun. Rabbim tekrarını nasip etsin.

Sabahattin Gencal 11 Temmuz 2010 11:13  

Yaşamın her alanından seçtiğim çalışmaları, yazarlarının izniyle “Bloglardan Seçmeler” adlı sitemde yayınlıyorum.
Sizin de izniniz olursa bloglarınızdan seçtiğim çalışmalarınızı, kaynak göstererek yayınlamak istiyorum.
İyi günler dileğiyle.
Sabahattin Gencal

♥eylulbahcesi♥ 11 Temmuz 2010 15:38  

tabiki alabilirsiniz sebahattin bey çok teşekkür ederim

Deni. 13 Temmuz 2010 21:21  

Olá ,muito bonito seus trabalhos,abraços.

Sabahattin Gencal 15 Temmuz 2010 19:31  

İzniniz üzerine bir çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı. İyi günler dileğiyle.

Lilacsmell 29 Eylül 2010 09:45  

Ne güzel bir fikir böyle.Ellerine sağlık, çok güzel olmuş.

karanfilnakis/ribbonembroidery 12 Ocak 2011 00:27  

Süper fikir bende deneyeceğim , çok hoş olmuş..

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP