Bebek Kapı Süsü Ve Biberon Bebek Şekeri

>> 6 11 2010

Küçük kız kardeşim yeğenimi doğuracak :) Allah izin verirse tabiki, hayırlı sağlıklı bir erkek bekliyoruz inşallah, teyzesi olarak kendimce ufak tefek hazırlıklara başladım.
Geçen gün Eminönü'ne gittik sevgili Yelda'dan aldığım adresleri dolaştık annemle, o kadar cici şeyler vardı ki kafam allak bullak oldu... aslında kendim yapmak istediğim kapı süsünü dayanamayıp hazır yapılmışından alıverdim.
Bebek şekeri hazırlamak için minik süslü biberonlardan aldık, şekerler doğuma yakın alıp doldurulacak... bir de bebek mevlidi için minik bebek biblolardan aldım altlarına fiyonklarını yapıştırdım, onları da mevlide yakın bir zamanda kalpli folyolu çikolataların üzerine yapıştırıp ikram edeceğiz.... bir de şekerler için süslü sepet aldım kolaja sığmadı :)

11 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Yelda 7 Kasım 2010 14:12  

Ay ne güzel ciciler almışınız
Bebişiniz sağlıkla doğar inşallah.
Sevgiler

♥eylulbahcesi♥ 7 Kasım 2010 22:03  

melek teşekkürler...

yeldacım teşekkür ediyorum sayende bu cicilerin toplu dükkanlarını elimle koymuş gibi buldum

Canfeza 22 Kasım 2010 15:41  

Biri benim içinde eminönüne gitse ne güzel olacak : )

sedapirdal,  2 Aralık 2010 22:58  

kapı süslerini çok beğendim. bebek şekerleri fikri de çok orjinal gerçekten. bizim bebeğimizin şekerlerini dağıtmak nasip olmadı ama sizinkine nasip olur inşallah. allah'tan hayırlısı.

♥eylulbahcesi♥ 3 Aralık 2010 21:38  

sedoşum Allah en kısa zamanda hayırlı sağlıklı bebekler nasip edecek inşallah selmaya...Rabbim bir daha sıkıntı göstermesin..inşallah en yakın zamanda dünya tatlısı yeğenlerle şenlendirsin evinizi bitanem...selmuşumun bebeği hele gelsin ben ne ciciler dikeceğim ona inşallah

sedapirdal,  4 Aralık 2010 16:46  

:D inşallah.. zaten biz şimdiden belirledik siparişlerimizi :)

♥eylulbahcesi♥ 4 Aralık 2010 18:02  

seve seve yaparım ben yeğenime..hele gelsin hayırlısıyla :)

Vildan Nar,  12 Şubat 2012 01:29  

Cok guzel calismalariniz var, ellerinize saglik. Bu yazinizda bebek biberonlari ve bebek biblolari aldiginizdan bahsetmissiniz. Benim yasadigim yerde yok bunlardan. Bir yerde buldum o da cok ucret istiyor. Acikcasi istanbulda bu tarz urunler ne kadar cok merak ediyorum. Lutfen beni bu konuda bilgilendirir misiniz. Bir de acaba sizi facebook'dan bulmak acaba mumkun mu? Sanirim ordan daha rahat iletisim kurabiliriz. Sevgilerimle... Vildan Nar vildannar@hotmail.com

Vildan Nar,  12 Şubat 2012 01:34  

Bir de keçe fiyatlarını çok merak ediyorum ist.da. Kucuk a4 boyutunda olanlar var, buyuk ve kalin 5 mm.lik olanlar var, sanirim birde metre hesabi satilanlar var di mi? Ayrica birde sentetik ve yun kece diye ikiye ayriliyorlar di mi? Ucretlendirmesi nasil oluyor acaba, Beni bu konularda aydinlatir misiniz lutfen. Sevgilerimle vildan

♥eylulbahcesi♥ 17 Şubat 2012 02:24  

teşekkürler vildan..yazımdada bahsettim eminönü bu tür malzemeler almak için en ekonomik mekan keçe de öyle her çeşidini orada bulurum fiyat konusuna gelince çok zaman geçti hatırlamıyorum ama öyle aman aman pahalı bişey değil..biblolar biberonlar da öyle sanırım biberonların 20 tanesini 5-6 tl ye almıştım yalan olmasın o civarda bibloları da toptan aldım 100 adet gibiydi fiyatı 30-50 arası büyüklüğüne göre

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP