Çeyizlik Klozet Takımı Süsleme

>> 29 02 2012

Kermes dikişlerime beni fazlaca oyalayacağını düşündüğüm bu klozet takımını dikerek başladım. Kalınlığından dolayı makine kullanmaya olanak yoktu, parmaklarımı dele dele her bir süslemeyi üzerine tek tek elde diktim bu yüzden bir günümü almış oldu. Biraz renk katıp tamamlaması için dört bir kenarına yine elde kalın sutaşı diktim. Aslında bu kadar süslü şeyler benim pek tarzım değil, benim için kullanımı kolay olabildiğince sade olması daha cazip ama çeyiz için talep ediliyor, sahibi güle güle kullansın.


6 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Sena Çeyiz 29 Şubat 2012 18:09  

Çok kokoş olmuş... Ellerinize sağlık.

EMİNE ÖZTÜRK 29 Şubat 2012 20:19  

çok güzel görünüyor.. tam da benim evime uyan renklerdeymiş.. ellerine sağlık..

zumra,  29 Şubat 2012 20:42  

merhaba
blogunuzu kanavice ormekleri ararkeen buldum.ve yapilan kanavicelere bayildim.bir konuda sizden yardim istiyorum.benim bulundugum sehirde etamin bulamadim dms nin sitesinde de kumas olmadigini gordum.siz istanbulda nereden temin ediyorsunuz ve bir salon takimi kac metre kumastan cikiyor yardim ederseniz sevinirim. bu arada kermes calismalarinizda kolayliklar diliyorum.
Allah yardimciniz olsun

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 29 Şubat 2012 22:11  

merhaba zümra kaç yıl oldu ben de almadım dmcnin sitesinde şu linke bak bu adla ara sanırım bu kumaştı http://www.tr-dmc.com/Products/Fabrics/DMC-Fabric/Evenweave.aspx nerelerde satıldığını öğrenmek için şu linke bakabilirsin http://www.tr-dmc.com/Find-a-Store.aspx selamlar

Neşe,  1 Mart 2012 19:51  

HOŞ GELDİNİZ UZUN ZAMANDIR YOKTUNUZ.SİZİN YAPTIKLARINIZI ÖRNEK ALARAK BENDE KERMESE DİKİŞ DİKİYORUM.BARTIN DA OLDUĞUM İÇİN HER MALZEMEYİ BULAMIYORUM.BULDUKLARIMLA ELİMDEN GELENİ YAPIYORUM.SİZİN FİKİRLERİNİZ ÇOK GÜZEL ALLAH ÇALIŞMALARINIZDA YARDIM ETSİN.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 12 Mart 2012 23:09  

Sena Çeyiz çok teşekkürler

EMİNE ÖZTÜRK teşekkür ederim beğendiğinize sevindim

Neşe ne güzel siz de hayır işleriyle uğraşıyorsunuz demek ki kim bilir ne güzel şeyler yapmışsınızdır ellerinize sağlık Allah kabul etsin

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP