Keçeden Kelebek Aplikelerim

>> 5 04 2012

Yazıcımın mürekkepleri bitene kadar aplike kalıbı bastım bugün, böyle güzel desen kalıplarını bizimle ücretsiz paylaşan bir çok yabancı site ve blog var kendilerine teşekkürü borç bilirim, link veremiyorum zira kaç yıldır nerde görsem indirip kaydetmişim ama adreslerini kaydetmemişim.

Bu gün üç renk keçeden kelebek aplikesi kestim, nakış makasıyla kanatlarını oydum ve bu günlük pilim bitti..tembelliğim üstümde yine.

Yapmasına yaptım da bunları ne yapacağım ona karar veremedim hala....
Aslında bir arkadaşıma tüm iyi niyetimle çanta dikip bunlarla süslemeyi planlamıştım, hatta kebeklerimden turuncu olanının adını bile koymuştum ki,  baykuş aplikeli yastık postuma adsız taciz yorumları bıraktığı için, bir de baykuş aplikemi dikerken, beni makinenin başından kaldırmak için, zavallı baykuşumu elimden çekip yamulttuğu için kendisine ''Sündüs çantayı unut havanı alırsın'' demek istiyorum :D :D :D





 
Kelebeğimin kalıbını isteyenler için aşağıya ekliyorum, istediğiniz boyutlarda print edin ben önce picassa da üstteki iki kelebeği beraber kesip A4 kağıda tam boy bastım...benim kelebeğimin boyutu A4 kağıdın yarısı kadar boyutta oldu, daha büyük için kelebeği tek kesip sayfaya sığdır şeklinde basarsanız tam sayfa kelebeğiniz olur...( Ne anlattım ama ben bile anlamadım :D )


17 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Adsız,  4 Nisan 2012 19:03  

bunları kesin istiyorum eger vermezseniz can güvenliginiz tehlikede olabilir bu arada aksam 4 den sonra sendeyim calışmaya geliyorumm cok gzellerr yaaaaa hepsini istiyorummm baykuş hariç

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 4 Nisan 2012 19:22  

yok sana kelebek ...sana baykuş yapıcam hemde çekiştirip öyle dikicem çantana :)

MARİFETANE (Elif Hatice) 4 Nisan 2012 20:52  

çok güzeller ellerine sağlık arkadaşım..

sesiber 4 Nisan 2012 23:37  

Owww benim makinaya rakip gelmiş :) Şaka bir yana makina kadar düzgün kesmişsin.

Baykuşlu yastığa bayıldım. Benim de içimde uktedir. 2 baykuş yaptım şimdiye dek ama istediğim alanda değil, ev tekstilinde denemek istediğim bir figür.
Sevgilerimle, çok öptüm...

sezobigo 5 Nisan 2012 00:06  

nasıl oynuduz öyle zor olmuyor mu?çok beğendim.keşke adsız yerine ben olsaydım:)
sevgiler

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 5 Nisan 2012 00:43  

MARİFETANE (Elif Hatice) çok teşekkür ederim sağolun.

sezobigo nakış makasıyla oydum çok zor olmadı çünkü kelebekler burdan anlaşılmıyor çok minik değil tabi biraz el oyalamıyor değil.... o adsızı sorma çok fena benim baykuş yastığımı hiç sevmedi ona kelebek değil baykuş yapıcam ben ceza olarak :D

Sibel cim çok teşekkür ederim senin gibi keçe ustası beğendiyse olmuştur.. senin makinene bayıldım aslında ama kalıp olayı düşündürüyor beni...yani şöyle özgürce her istediğim deseni çıktı alıp kesen yada kendi çizdiğim deseni kesen bişey arıyorum..bitane buldum ama sanırım o da keçe kesmiyor :D

baykuş benimde uzun zamandır istediğim bişeydi denedim en azından içimde kalmadı...devamını da yapasım yok değil:D çalışması çok zevkli öyle renkli kumaşlar falan güzel oldu

ÖRGÜÇANTAM 5 Nisan 2012 00:53  

ilk baktığımda sibelden aldın sandım tebrikler Sibele katılıyorum makineden çıkmış kadar muntazam ellerine sağlık. pano ve masa şalı(runner) olabilir

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 5 Nisan 2012 01:21  

ÖRGÜÇANTAM teeşekkür ederim beğendiğine sevindim..akşam şöyle bi baktım bi tane kumaşım var üstünde nefis durdu ve nedense onu mutfak masası runner ı gibi düşündüm..bunlar muhtemelen arkadaşın çantasına yapışacak ama mutlaka o kumaşa yapıcam bişeyler

Marifetli Cadı 5 Nisan 2012 12:14  

kelebek hastası olarak çoooookkkkk beğendimmmmmm, aldım keçeleri güya kesecem kelebek ama güzel bir kalıp bulamamıştım, bunlar çok güzellerrrr amaaaaa. tek kelimeyle bayıldım. Bişi sorabilirmiyim, aplike yapmak zor bir olaymıdır, önce kumaşa yapıştırıp sonramı dikiyorsunuz, haddimi aşarak bende bir makina aldım (dikiş bilmeden) çok istiyorum böyle güzellikler yapabilmeyi ama nerdeeee.........birde kelebeğin kalıbını yayınlamanız mümkünmüdür desem, sevgilerimle....

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 5 Nisan 2012 12:49  

Marifetli Cadı Aplike yapmak hele ki bu dönemde çok kolaydır..eskiden desen çizilir teğellenir sarılır sonra fazlalıkları kesilirdi ve şimdiki marifetli makineler yoktu..şimdi her işin kolayı var çift taraflı ütüyle yapışan telalar aplike için çok kolaylaştırıcı hatta ütüyle yapışan filmler var dikiş bile gerektirmeyebiliyor.

makinenhayırlı olsun hiç haddimi aştım deme ben de o haddini aşanlardanım hiç kursa gitmedim kimse bana bişey öğretmedi kendi kendime merak ettim denedim geliştirdim..hep anlatırım makineyi ilk elime aldığımda ipliğinin nereden nasıl takılacağını alt masuranın nasıl sarılacağını bile bilmiyordum...istemek güzel şeyler yapmak için fazlasıyla yeterlşi bence.

Kelebek kalıbını hemen bakıyorum bulup bu konunun altına ekleyeceğim onu print edip istediğin boyutlarda kullanabilirsin..ben büyüterek kullandım.

Nesrin Yıldız,  5 Nisan 2012 14:50  

Hülya Hanım;

Bu güzeelikler için size çok teşekkür ederim. Marifetli bayanları gördükçe çok gurur duyuyorum. İyiki hepiniz varsınız. İyiki bizlerle bu güzellikleri paylaşıyorsunuz.
Sitenize günde bir çok kez girmeden duramıyorum.

Sevgiler

Nesrin

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 5 Nisan 2012 15:14  

Nesrin hanım çok teşekkür ederim iltifatkar güzel sözleriniz için iyi ki sizler de varsınız, sizler olduğunuz için bizim de paylaşımlarımız anlam kazanıyor..böyle güzel sözler bizi her zaman motive ediyor ve daha güzel şeyler üretme isteği veriyor....sevgiler

Marifetli Cadı 5 Nisan 2012 17:16  

Canımmmmmmm, çok teşekkür ederimmmmm, yalnız değilmişim demekki ne mutlu bana...Kelebekler çok işe yarayacak. Senin gibi bir ustadan övgü dolu sözler almak beni çok mutlu etti, gaza geldim tekrar, makinamı açayım bari yaklaşık 3 aydır elime bile almıyordum, sinirlerim bozulmuştu, beni motive ettin. çok öpüyorum seni..........

♥GÖNÜL ÇELEN♥ 6 Nisan 2012 20:33  

Çok güzel görünüyorlar.
Sevgiler:)

ayn ozmen 15 Mayıs 2012 02:03  

yinede bir harıka yaratmışsınız.harıka demeden gecemıyorum.bende kendiliyımden kelebekler kesmiştim bugun bırden sızın blog aklıma geldı.sankı burda gormuştum gıbı,dogru hatırlıyormuşum.bu işte siz ve sesiber(sevgili Sibel) ustasınız Maşallah.ellerinize saglık.benimde işleri gormek istersenız bloguma buyura bilirsiniz.sevgiler.:))
http://nulkam.blogspot.com/

Barış'ın Maceraları 9 Kasım 2012 02:06  

Merhaba :)
keçe işine yeni kafayı takmış nerden ne bulsam nasıl pratik yapsam (bebişli hayat bana kalan zaman kısıtlı :) ) derken bloğunuz ilaç gibi geldi.. ne arasam buldum ve harika fikirler verip biran önce harekete geçmem için sabırsızlanmama neden oldunuz :)
herşey harika;elinize,emeğinize,fikrinize sağlık... :)

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP