Sizzix Big Shot Makinem

>> 26 04 2012

Dün sabah yeni oyuncağım geldi, oyuncak diyorum çünkü yeni bir oyuncak almış çocuk gibiydim dünyayı unuttum bununla oynarken...

Son dönemlerde çokça aplikelere takıldım, kumaş keçe elime ne geçerse aplike yapmaya çalışıyorum, elde keçe kesmek ya da oymak gerçekten çok keyifli ama sayı arttıkça çekilmez hale gelebiliyor bazen, normalde seri çalışmadığım için bu makineye ihtiyaç duymamıştım, fakat sipariş hazırlamaya başlayınca keçe kesmekten oymaktan fenalıklar gelmeye başladı...o zaman aklıma sesiber geldi, önce ondan bazı ürünler sipariş verdim burda yazmıştım...., gelen kesimler o kadar güzeldi ki bu makineden bir tane de ben edinmeye karar verdim, sağolsun değerli arkadaşım da yardımcı oldu ve sizzix big shot kesim makinesinden ve kalıplarından almış oldum.

Başlangıç için beğendiğim 10 kalıbı aldım yavaş yavaş kalıp kolleksiyonumu bütçeme büyük delikler açmadan arttıracağım kısmet olursa, bütün kalıplarda gözüm var çünkü.

Fotoğraftaki kat kat çiçek kalıbı en çok istediğimdi fakat distribütöründe bile bitmiş, ne zaman gelir belli değil o yüzden aldığım yerden bir kaç günlüğüne kendi kalıplarını ödünç istedim cuma günü geri gidecek malesef.

Diğer kalıplar da en çok satılan kalıplarmış, sizzix big shot makinemiz keçe ve kumaş kesebildiği gibi scrapbook çalışmaları yapan arkadaşlarımın da işine yarayacağı şekilde tasarlanmış, kağıt ve benzeri malzemeler için farklı kesim ve kabartma kalıpları da bulunuyor, makinenin bir de profesyoneli var daha fiyatlı daha büyük boyutlarda, karton kutu, maket yapımları için uygun kalıpları var, şimdilik ilgi alanıma girmediği için tercihim big shot oldu.

Makineyi alamıyorum ama bu çiçek, kelebek, dekoratif şekiller ve yapraklardan ben de istiyorum diyorsanız
istemediğiniz kadar çeşit arkadaşım sesiber'in dükkanında sizin için hazırlandı.
buyrun burdan sesishapes




26 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Senanın annesi 26 Nisan 2012 17:07  

Bende çok beğeniyorum bu makinaları çok cici :)
Güle güle kullan ve bizlerle de o keyili cici işleri hemen paylaş olur mu ?

SWevgiler...

MARİFETLİ PERİ 26 Nisan 2012 19:49  

İnsan özeniyor bunları gördükçe:) Güle güle kullan. Lady Craft (http://livingwithcraft.blogspot.com/)bu makineyi yurt dışından ithal ediyor. Kalıplarını da getiriyordur muhakkak. Oraya da bak istersen. Sitesinde telefonu var. Satış sitesine koymamış henüz ama videolarını eklemiş.
Kolay gelsin, sevgiler...

dikisdikiyorum 27 Nisan 2012 00:18  

Güle güle kullanın. O güzel üretimlerinize bol katkı sağlayacaktır mutlaka.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 27 Nisan 2012 01:10  

Senanın annesi teşekkür ederim tabiki büyük bir keyifle paylaşırım.

MARİFETLİ PERİ evet baktım videoları var ama satış hakkında bilgi yok şu olmayan kalıptan varsa süper olurdu teşekkürler

dikisdikiyorum çok teşekkürler

Nilgün Komar 27 Nisan 2012 10:45  

çok güzel bir oyuncak bu! benimde hayallerimde var dışarı hiçbirşey dikmediğim için alırsam lüks olur :) diye sizleri izlemeye devam ediyorum :)

serap 28 Nisan 2012 12:19  

çok güzel ben de çok istiyordum ama biraz bütçemi aştığı için sadece bakmakla yetiniyorum :( güle güle kullan inşallah

sesiber 29 Nisan 2012 15:51  

Güle güle, güzel işlerde kullan arkadaşım. Hakkını vereceğinden eminim. Nasıl güzellikler çıkacak ortaya kimbilir.
Sevgilerimle...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 29 Nisan 2012 16:22  

Nilgün Komar hem de ne oyuncak :D

serap çok istersen bazı siteler taksit yapıyor kalıpları da arada arada tek olarak lazım oldukça alabilirsin tabi dışarıya iş yapıyorsan kısa zamanda parası çıkar zaten ,ama yapmıyorsan çok gerekli değil seri çalışmalarda kolaylık oluyor yoksa elde de kesilebilir yani

sibelcim çok teşekkür ederim sayende tanımış olduk makineyi umarım senin kadar olmasa da güzel şeyler yapabilirim

comet70 29 Nisan 2012 22:30  

canım eminönü deyince mesajında eşim oraları biliyormuş ben aslen izmirliyim eşimde buralı fakat ist.doğmuş ve orda askeri okulu bitirdiği için çoğu yerleri biliyo ozaman sen sadece bana ben 8inde orda olucam mayısın 11 de dönücem kumaş alabileceğim yer yazarsan sevinirim bu arada makinan çok güzel güle güle kullan bol ve hayırlı müşterilerin olsun arkadaşım

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 3 Mayıs 2012 11:36  

comet70 kumaş için en iyisi cuma pazarıydı ama galiba o tarihe kalmıyorsun hem parça hem ucuz bulabilirdin...onun dışında ümraniye de kumaşçılar sokağı var.. gonca sokak harita için buraya bakabilirsin http://www.tubiba.com/karadeniz-kumas-pazari alemdağ caddesi en işlek caddesi zaten oraya gidince sorsan bulursun sanırım... biraz kalabalıktır uyarayım:) maltepeye gelince minibüs caddesinden kadıköy tarafına doğru gidersen küçükyalıda cadde üstünde migros var sağda ortada insanların otorduğu park var orada migrosun karşısında Talay çarşısında bol bol yün var geçenlerde dikkatimi çekti ilgi alanım olmadığı için bakmamıştım keçe kumaş tuhafiyeler de var sıkıcı bir pasaj ama bakarsın yine de...bir çok blogger arkadaş eminönü yazısı yazmış ne nerde bulunur gitmeden incelersen eminönünde en iyiyi en ucuza bulursun aslında kumaş aksesuar yün herşey var vaktin varsa buraları geç direkt oraya git bence

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 3 Mayıs 2012 11:49  

comet70 bak tatlım bu da oranın haritası var detaylı adres kumaşçılardan birinin sitesi bildiğim en çok kumaşçının bir arada olduğu sokak burası ...
sokağın sonunda tam karşıdaki kumaşçı çok çeşit ve uygun fiyatlar var ben oradan çook alırım birde sokağın sonunda soldaki dükkan ithal kumaş getirecekti şu resimlilerden onu da atlama

http://www.celiklerkumas.com/simple-jquery-slideshow/ulasim.html

Tazekahve 3 Mayıs 2012 13:25  

Allah Allaahh daha ne oyuncaklar göreceğiz bakalım :)) Ama insan bununla zamanı unutur ki , süper bir şeye benziyor gerçekten :) Hayırlı olsun ve de yeni cicileri bekliyoruz artıkın :))

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 3 Mayıs 2012 13:42  

Tazekahve öyle valla herşeyi unutuyor insan meraklısı olunca:)ciciler yapıyorum aslında yayınlayamıyorum henüz inşallah yakında sevgiler

ÖRGÜÇANTAM 10 Mayıs 2012 01:34  

Canım yaa çok sevindim senn adına harika çalışmalar için sana zaman kazandıracak bende Sibel de görmüştün ilk.

yastıklarına da bayıldım ellerine sağlık

ÖZLEM TURAN 10 Mayıs 2012 23:45  

Harika şeyler bunlar. Makinanız çok cazip göründü bana da. Güle güle kullanın. Ürettikleriniz de harika, ellerinize sağlık.
Özlem.

Adsız,  15 Haziran 2012 01:50  

bu aleti derya nın programın da görmüştüm ilk internette size rastladım bence harikasınız benim olması şu an hayal ama belki bir gün alabilirim. çalışmalarınızı yayınlamaya devam ederseniz çok sevinirim Selma

bengovil 9 Temmuz 2012 08:54  

çok güzel bir alet bende araştırıyordum nasıl sahip olabilirim ne kadar?bilgi verirseniz sevinirim teşekkür ederim

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 9 Temmuz 2012 09:29  

merhaba bengovil makineyi alacağın bir kaç adres vereyim
1-hobiniyarat.com...burası distribütörü ama fiyatlar heryerde aynıdır isterseniz mail atın telefon irtibat nosunu yollarım.
2-kağıtvs.com online ya da mağazasına gidip alabilirsiniz
3-yapyapıştır.com burada da görmüştüm
4- bir de facebook ta keçe satan bir arkadaşımız da size ürün ve kalıpları gönderebiliyor her 100 tl alışverişe 1 m keçe hediye gönderiyor

Pınar Servetli 18 Eylül 2012 12:42  

Sevgili Marifetli Peri & Eylül Bahçesi ;
Bu makineyi bende internette çok araştırdım.ve HARİKA birşey görünüyor.Türkiye'deki distributoru de hobiniyarat.com' muş.
Original yurt dışı site hobiniyarat.com'a link veriyor.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 18 Eylül 2012 15:30  

evet gerçekten harika bir şey... ben de ordan aldım ve sağ üst köşede görürsünüz hobiniyarat.com benim takipçilerime indirim yapıyor ayrıca

takı ve aksesuar dükkanım 10 Mart 2013 11:03  

MERHABA bende sizzix makine ve kalıplarınızı nerden aldığınızı öğrenmek istemiştim yardımcı olurmusunuz ltfn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 13 Mart 2013 11:07  

hobiniyarat.com dan alabilirsiniz alışverişinizde EYLUL05 kodunu kullanırsanız %5 indirim alabilirsiniz

Adsız,  3 Haziran 2013 03:49  

Arkadaşlar merhaba size birşey danışmak istedim http://urun.gittigidiyor.com/beyaz-esya-ev-aletleri/cricut-kagit-kumas-kece-kesici-86498671 bu tarz bir alet varmış almak istiyorum sizden kullanan deneyen var mı? Bana acil fikir verebilir misiniz?

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 11 Haziran 2013 07:18  

You tube da videoları vardir seyredin bence sizzix daha kullanışlı ve hizli

Adsız,  18 Haziran 2013 02:33  

merhaba,yurtdışından bir tanıdığıma big shot siparişi verdim fakat birçok isimde kalıplar varmış.hangileri keçeyi kesiyor acaba?yardımcı olursanız sevinirim.Ceyda

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 21 Haziran 2013 09:38  

Merhaba ceyda hanım bigz die yazanlar keçe kesen kalıplardır onları seçin içeriğinde de yaziyordur sanırım bigz die ler kağıttan keceye balsa ahsaba cok malzeme keser selamlar

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP