Geyik Aplikeli Keçe Yastık

>> 9 05 2012

Bir süredir dekoratif aplikeli yastıklar dikiyorum, fotoğraflayıp düzenlemeye üşendiğim için bir türlü paylaşamadım, kısmet bu günmüş, sırayla başlayalım bakalım.

Bej renkli keçe üzerine geyik yaprak aplikeleri yerleştirdim, aplikeleri makinede zig zag yaptım, arkası fermuarlıdır, içi  astarlı elyaf dolguludur ve çıkarılıp yıkanabilir.

ölçüler: 40x40



3 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Little Fabien 23 Mayıs 2012 12:40  

bunu çok beğendim ben! ellerinize sağlık:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 23 Mayıs 2012 13:27  

Banuca teşekkürler canım

Little Fabien çok sevindim teşekkürler

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP