Çok Amaçlı Keçe Süslemeler

>> 29 08 2012

Kalıpları denemek için kesip kesip kutuya doldurduğum ya da yaptığım işlerden artan keçelerim dağ gibi olunca sevgili Yelda'nın önerisiyle hepsini ayıklayıp broş, magnet, taç, toka, anahtarlık vs yapılabilmek üzere değerlendirmeye başladım, karmakarışık kutuyu düzenleyinde içinde güzel parçalar çıktı.

Önümüz bayram bir kısmını taç süsleyip bayram çocuklarına hediye vermeyi düşünüyorum, o kadar çok var ki bir kısmını da emeksensin dükkanımda uygun fiyatlara listeleyeceğim.








5 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Marifetli Cadı 29 Ağustos 2012 10:37  

CAnım benim yaa, her yaptığın birbirinden harika, zevkli çalışmalar, şu güzel enerjinden bana da gönder ne olur, azıcık silkineyim bende...

Şule 29 Ağustos 2012 12:56  

Çok güzel fikir ;)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 29 Ağustos 2012 16:00  

Marifetli Cadı, teşekkürler..sabahki enerjimi dışarıdaki sıcak bitirdi kısmetse yarına artık:)))

Şule,teşekkür ederim

Hobi Hayalim 29 Ağustos 2012 20:43  

Yine harikalar yaratmışsın çok güzeller :)))

YETENEK-SİZİN 30 Ekim 2012 16:38  

çok güzeller bayıldım

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP