Kaydırmaz Keçe Süslemeli Amerikan Servisi

>> 4 12 2012

Bu kaydırmaz malzemeleri temizliği kolay olduğu için kullanmayı seviyorum, yılbaşı çiçeği temalı iki tane de amerikan servisi süsledim, bu servis altı kaydırmazlarından sadece iki adet bulabildim devamını aramaktayım.
Çiçek yapraklarını yine sizzix makinenin düz yaprak kalıbıyla hazırladım.






6 yorum var Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sen de yaz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Alfabenin E Harfi 4 Aralık 2012 13:05  

Çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Bende beklerim...
http://ebru504.blogspot.com/
Sevgiler ♥

Havlu Dantel Modelleri 4 Aralık 2012 16:56  

Değişik... Porselenlerle çok hoş olmuş.

Marifetli Cadı 5 Aralık 2012 10:51  

MUHTEŞEM, canım arkadaşım tek kelimeyle muhteşem...

belgin,  3 Ocak 2013 15:35  

harikasınız. bu makinadan almak istiyorum. nereden temin edebilirim? fiyatı ne kadar acaba? teşekkürler.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 4 Ocak 2013 04:57  

hobiniyarat.com dan alabilirsiniz.yılbaşından önce takipçilerim için indirim kodu vardı ama bitti belki firma yenisini verir almaya karar verirseniz haber verin bir sorayım yeni kod gönderirlerse indirimden faydalanırsınız

Yorum Gönder

Lütfen adsız yorum yazmayın! muhattabımızın bir adı olması iletişim kurmamızı kolaylaştırır.
Blog sahibi değilseniz ya da google hesabınız yoksa Adı/URL yazan kısma sadece adınızı yazıp url yi boş bırakabilirsiniz.
Yorum Bırakan herkese teşekkürlerimle...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP